Mindig azok a hirdetések működnek a legjobban, amik jól kézzelfogható módon mutatják be a forgalmazott termékben, szolgáltatásban rejlő lehetőségeket. A Getty Images elég profin tolja a dolgot.
2012-ben stock választékának 873 képéből állított össze egy 1 perces élettörténet videót, 2015-ben ugyancsak saját állományán keresztül mutatta be 4 híresség öregedését print hirdetések formájában, tavaly pedig többek között Károly Herceg, Angela Merkel, és Ferenc pápa arcát rakták össze mások vonásaiból. Idén kicsit más vizekre eveztek, ezúttal a 1922-es kultikus némafilm, a Nosferatu kapott szinkront a cég stock audio készleteinek felhasználásával.
A Nosferatu – Non Silent Film kampányhoz a cég készletének többezer hangfájlját használták fel, a munka mindennel együtt három hónapig tartott. A teljes másfélórás filmet bárki megtekintheti a NonSilentFilm.com -on, sőt valamennyi felhasznált hangminta is letölthető. A filmhez természetesen új plakátok is készültek, nem is akármilyenek!
Emlékeztetőül a korábbi Getty kampányok:
2012 – From Love to Bingo
2015 – 20 Years
2016 – Millions of Images. Endless Possibilities