Kampányolj azzal amid van!

poster_getty_nosferatu_1

Mindig azok a hirdetések működnek a legjobban, amik jól kézzelfogható módon mutatják be a forgalmazott termékben, szolgáltatásban rejlő lehetőségeket. A Getty Images elég profin tolja a dolgot. 

2012-ben stock választékának 873 képéből állított össze egy 1 perces élettörténet videót, 2015-ben ugyancsak saját állományán keresztül mutatta be 4 híresség öregedését print hirdetések formájában, tavaly pedig többek között Károly Herceg, Angela Merkel, és Ferenc pápa arcát rakták össze mások vonásaiból. Idén kicsit más vizekre eveztek, ezúttal a 1922-es kultikus némafilm, a Nosferatu kapott szinkront a cég stock audio készleteinek felhasználásával.

A Nosferatu – Non Silent Film kampányhoz a cég készletének többezer hangfájlját használták fel, a munka mindennel együtt három hónapig tartott. A teljes másfélórás filmet bárki megtekintheti  a NonSilentFilm.com -on, sőt valamennyi felhasznált hangminta is letölthető. A filmhez természetesen új plakátok is készültek, nem is akármilyenek!

Emlékeztetőül a korábbi Getty kampányok:

2012 – From Love to Bingo

2015 – 20 Years

GETTYIMAGES_2__SCARLETT_JOHANSSON.jpg

2016 – Millions of Images. Endless Possibilities

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s