IKEA “kereskedelmi terápia” – SEO kampány máshogy

A svéd Åkestam Holst ügynökség új fejezetet nyitott a SEO megoldások történetében. Ahelyett, hogy minél inkább a termékei köré építené az oldal beindexelését, húzott egy váratlant, és a “retail therapy” nevezetű kampány keretében a termékeit nevezte át népszerű Google keresési kifejezésekre.

my-partner-snores-final-hed-2016

A kampány lényege, hogy olyan népszerű, kapcsolati és családi problémákat taglaló kifejezésekre kerültek átnevezésre a termékek, amelyekre azok valamilyen formában megoldást tudnak adni. A cél, készítők elmondása szerint, nem feltétlenül ténylegesen a probléma megoldása, hanem ha már csak egy mosolyt sikerül csalni a felhasználó arcára, akkor már sikeresnek könyvelik el a kampányt.

Néhány termék elnevezés igencsak szórakoztató, a teljesség igénye nélkül az alábbi képen található néhány zseniális megoldás.

A készítők nem végeztek félmunkát, még a webáruházaknál már megszokott, termék oldalon található ajánlott termékek szekció is átnevezésre “hasonló kapcsolati problémákra”.

Imádjuk!

 

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s