3 érdekes online marketing statisztika

Az alábbiakban összeszedtünk néhány olyan statisztikát a digitális marketing területéről, amelyeket hirdetőként mindenképpen érdemes figyelembe venni. Meg egyet, ami csak érdekes.

Képtalálat a következőre: „digital mad men”

1. Instagram vs. Snapchat
A két közösségi média felület hozzávetőlegesen hasonló célcsoportot céloz, valamint a funkcionalitásban is egyre inkább közelítenek egymáshoz. Ebből kifolyólag különösen érdekes megnézni, hogy hirdetőként melyik platformon érdemes inkább megjelenni. Az Adweek által közzétett felmérés során 511 darab, 13 és 34 év közötti Instagram és Snapchat felhasználót kérdeztek meg. A legérdekesebb tanulság szerint a felhasználók 37%-a tudta felidézni a tesztelt Instagram hirdetéseket, míg ez az arány a Snapchat esetében mindössze 26%. A teljes felmérés itt olvasható.

2. “Előbb megnézem mit vett a haverom”
A GlobalWebIndex kutatása szerint az internetes felhasználók 37%-a vásárlás előtt tájékozódik közösségi platformokon. Az dolog érdekessége, hogy ez a nagyjából egy évvel korábbi adatokhoz viszonyítva közel 76%-os növekedést jelent, hiszen 2015 közepén ez az arány mindössze 28% volt.

3. Hódít a videó
Az IAB egyik legfrissebb jelentése szerint 2016 első felében a digitális hirdetések piaca 32 milliárd dollárra nőtt, ennek pedig 12%-át a videó hirdetések teszik ki. Ez a tavalyi évhez képest gy 51%-os növekedést jelent. Külön érdekesség, hogy a videós forgalom több, mint a fele okostelefonon és tableten történik.

+1. Mennyit ér egy Facebook felhasználó?
Amennyiben fent vagy Faccebook-on, Mark Zuckerberg megtakarítási számlájához évente nagyjából 4000 Ft összeggel járulsz hozzá. Az 1,8 milliárdos globális felhasználótáborra vetítve, egy user 14,17 dollárt generált a közösségi média hirdetések.

 

 

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s