Kattintás helyett konverzió

Új fejezetéhez érkezett a Twitter hirdetési rendszere. Eddig legfeljebb oldalletöltésért / látogatásért lehetett fizetni, hamarosan azonban megjelenik a tényleges konverzió is, mint lehetséges kampánycél. A jelenleg béta tesztelés alatt álló szolgáltatás első tapasztalatai igen kedvezőek, átlagosan 2,5-szer több konverziót eredményez a használata.

Twitter Website Conversions Objective

Természetesen nem csak átnevezésről, az eddigi Clicks & Conversions kampánycél kettészedéséről van szó, a konverziós cél teljesülését egyéb háttérmegoldások is segítik. A kampányindítójának mindenekelőtt el kell helyeznie weboldalán egy ún. website tag-et, aminek segítségével a Twitter követni tudja az egyes felhasználók viselkedését az adott oldalon, majd ezt az információt hozzákapcsolja a felhasználói profilokhoz. A hirdető emellett meghatározza azt is, mit tekint konverziós célnak, a kapott adatok alapján pedig a Twitter egyfelől kielemzi, kik azok a felhasználók akikhez jó eséllyel köthető majd konverzió, majd saját rendszerében hasonló kvalitásokkal, érdeklődési körökkel rendelkező további felhasználókat keres, egyfajta retargetinget megvalósítva növelve a hatékonyan elérhető célcsoportot. Az új funkció jelenleg béta tesztelési fázisban van, azaz még sok minden változhat, mire pár hónap múlva a nagyközönség számára is elérhetővé válik, azonban az első jelek igen biztatók: az új kampánycéllal hirdetők 2,5-szer annyi konverziót tudtak elérni, mint a régivel.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s