Pénteki érdekesség – Interaktívan mosolygó és kacsintó kóla hirdetés

Kevés olyan olyan dinamikusan fejlődő technológiai terület volt az elmúlt néhány évben, mint az arcfelismerés, a mindennapi kommunikációban pedig egyre nagyobb teret nyertek a különböző “emoticonok”. A két dolgot Svédországban a Coca-Cola hibátlanul kombinálta össze egy interaktív hirdetésben.

Lényegében arról van szó, hogy egy Coca-Cola emoticon (fedőnevén “Coke-moji”) valós időben utánozza a vele szembeálló bámészkodók arckifejezéseit. Gyaníthatóan az ilyen, arcfelismerő megoldások egy napon majd megszokott dolognak fognak számítani, azonban ma még leesik az álla azoknak, akik először találkoznak vele. Teljesen jogosan.

Szövegelés helyett beszéljen inkább egy videó:

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s