Átugorhatatlan Youtube hirdetés – GEICO

Tavasszal jelent meg, akkor elsiklottunk mellette, pedig zseniális. Bár egyre népszerűbbek a Youtube videó kampányok, a legtöbb hirdető a mai napig nem sajátította el a platform sajátosságait. A leggyakoribb hiba a TV szpotok változatlan formában való feltöltése. Ilyenkor a kritikus első 5 másodpercet gyakorlatilag figyelmen kívül hagyja a hirdető.

Nem így történt a GEICO Biztosító kampányában. Több reklámot is gyártottak ugyanazon logika alapján: az első 5 másodpercbe belezsúfolták a fő üzenetet, a videó többi része (15 mp, 30 mp, és még hosszabb szpotok is közzétételre kerültek) pedig gyakorlatilag vicces tölteléknek került bele. A szereplők abszurd módon kimerevedtek az első másodpercek után, de egy-egy elem tovább mozgott a képernyőn. A kissé abszurd megoldás viszont garantált siker, mert ha a néző át is ugorja a hirdetést, a fő üzenettel mindenképpen találkozik. Szavak helyett beszéljenek a videók, szám szerint négy darab. Taps!

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s