Mennyi az annyi? 3 megdöbbentő adat a Youtube-ról

Rengeteget írtunk az online videóhirdetésekben rejlő lehetőségekről, a Youtube által nyújtott kreatív lehetőségekről, valamint a Facebook trónfosztási terveiről. A mellébeszélés helyett azonban jöjjön néhány megdöbbentő szám a Google második negyedéves jelentéséből.

1. A Google Q2 időszakra vonatkozó árbevétele 17,3 milliárd dollár volt, amiből 3,9 milliárd dollár profit. A jelentés megjelenése után egy órán belül 60 dollárt ugrott egy Google részvény értéke. Pontos információt nem közöltek arról, hogy ebből pontosan mennyit termelt a Youtube, de Ruth Porat CFO nyilatkozatából kiderül, hogy a növekedés egyik oka a videómegosztó platformban keresendő.

2. A hirdetők száma 40%-kal növekedett az előző évhez viszonyítva, míg a top 100 hirdető 60%-kal emelte meg a Youtube reklámköltést. “Mára már nagyobb arányban képviselteti magát a 18-49 korosztály online, mint a TV képernyők előtt. Természetes, hogy a hirdetők el akarják érni ezt a közönséget, ezért a hirdetési keret nagyobb részét allokálják Youtube-ra.” állítja Porat.

3. Végül, de nem utolsó sorban jöjjön a legmegdöbbentőbb adat. Egyértelműen látszik, hogy drasztikusan növekszik a mobilplatform által generált forgalom. Az okostelefonokról és tabletekről érkező felhasználóknál egy munkamenet átlagosan 40 (!) perc, ami az előző év mutatóihoz viszonyítva egy 50%-os növekedés. No komment.

 

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s