Nem kamu! Rosé rendelés okosórával

Rengeteg, egymásnak ellentmondó értékelés született már az Apple legújabb technológiai őrületéről, az Apple Watch-ról. A kritikák többnyire azonban, a pozitívumok helyett, a termék olyan gyermekbetegségeire koncentrálnak, mint az akkumulátor gyengesége, a felhasználói felület intuitivitásának hiánya, vagy éppen a natív appok számának elhanyagolhatósága. Míg az első kettő a vélhetően gyorsan fog fejlődni a hardver és szoftver frissítésekkel, addig az utóbbi esetében a fejlesztők kreativitására is szükség van ahhoz, hogy olyan alkalmazások szülessenek, amelyek nem csak egy telefont kiegészítő képernyőnek használják az órát, hanem önállóan, innovatív módon aknázzák ki a platformban rejlő lehetőségeket. Hol máshol kereshetnék ilyen úttörő megoldásokat, mint a reklámszakma alfájának és omegájának számító cannes-i fesztiválon?

beachside-wine-delivery-hed-2015

A Cannes Lions 2015 fesztiválra készült Rosé Time egy elég egyszerű felhasználói igényt elégít ki. Amennyiben a vendégek megszomjaznak egy pohár borra, de a tengerpart VIP területétének elhagyása elképzelhetetlenül nagy munkának tűnik, az órájukon egy érintéssel már meg is tudják rendelni a jól megérdemelt frissítőt. Már az adott lokációra érkezve az appot előre letöltő felhasználók azonnal kapnak egy értesítést: “Rosé Time?” Amennyiben a kérdésre igen a válasz, már érkezik is a rendelés.

Az applikáció az Urban Airship fejlesztőcég és az Intergalactic digitális ügynökség közreműködésének keretében született, akik a megjelenésen túl egy olyan ötletet akartak vinni a fesztiválra, amire mindenki emlékezni fog. A fejlesztők állítása szerint nem a több ezer pohár bor felszolgálása az elsődleges céljuk, hanem meg akarták mutatni, hogy egy kis kreativitással mi hozható ki a technológiából és a platformból. A zökkenőmentes kiszolgálást a helyszínen egy 10 fős különítmény fogja biztosítani a két cég képviseletében.

Egyelőre még nem publikus, hogy milyen bort fognak felszolgálni, de valószínűsíthetően nem fognak csalódni a vendégek. Jövő héten kiderül, ugyanis a nagy múltú esemény június 21. és 27. között kerül megrendezésre. További részletek a fesztiválról: https://www.canneslions.com

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s