Top 5 Super Bowl reklám 2015

Hazai idő szerint hétfő hajnalban megrendezésre került 2014-es NFL szezon döntője, amely idén a Super Bowl XLIX kódnéven futott. Ilyenkor szinte az egész világ egy emberként tapad a TV képernyőre, még akkor is, ha egyébként sokan nem is ismerik az amerikai foci szabályait. Az egymásnak feszülő játékosok mellett azonban jelentős fókusz kerül a félidőben megrendezett show műsorokra, vagy éppen a reklámszünetekben megjelenő hirdetésekre. Mivel az év egyik legdrágább műsoridejéről van szó, nagy a tét, és még nagyobb a verseny a kreatívok között, hogy alkotásuk kiemelkedjen a többi reklám közül. Összegyűjtöttük az idei év szerintünk legjobb alkotásait. Vitatkozni kommentben ér 🙂

 5. hely: Budweiser – Lost dog

A Budweiser idén is a már jól bevált, “aranyos kutyával” mindent el lehet adni irányelvet követve ismét egy olyan reklámot alkotott, amely női szívet nem hagyott érintetlenül.

4. hely: Dove – #RealStrenght

A Dove a nők helyett ezúttal férfiakat célzott, az apukákat középpontba helyező videó már több millió embert ért el azóta virálisan is.

3. hely: A NOMORE.org hivatalos reklámja

Kifejezetten szeretjük az okos reklámokat, a NOMORE.org pedig már-már zseniális módon próbálta felhívni a figyelmet a családon belüli erőszak problémájára.

2. hely: Bud Light – Real Life PacMan

Aki arra fogadott, hogy a tavalyi, Arnold Schwarzenegger-t is felvonultató Super Bowl reklámot már nem lehet felülmúlni, az elég sok pénzt veszített. Az alkotók gyakorlatilag az örök klasszikus, PacMan játékot valósították meg élő szereplőkkel. Az eredmény pedig magáért beszél.

1. hely: Clash of Clans – “Revenge”

Mi sem jelzi jobban, hogy mennyi üzleti lehetőség van a mobil játék iparágban, mintsem a Clash of Clans című játék Super Bowl megjelenése. A videó készítői nem csak a műsoridőt tudták megfinanszírozni, hanem még arra is jutott keret, hogy a reklám arcának Liam Neeson-t használják. Innentől természetesen adott volt néhány Taken utalás is az egyébként kifejezetten vicces videóban. Azóta az alkotás már több, mint 30 milliós nézettséget gyűjtött össze kizárólag a Youtube felületén. Well done!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s