Remarketing a Facebookon. Mi ez és hogyan kell használni?

Tudjuk, hogy milyen hasznos és fontos dolog a remarketing, de vajon a Facebook részeként is az?

iStock_000000793925Small

A Facebook megalkotta saját, úgynevezett remarketing pixelét, melyet beépítve a weboldalunkba/mobilalkalmazásunkba, a Facebook Hirdetéskezelőjében is létrehozhatunk saját remarketing listát.


Mire is jó ez pontosan? Olyan hirdetéseket tudunk ennek segítségével létrehozni, mely azoknak az embereknek a Hírfolyamában jelenik meg, akik már jártak a weboldalunkon, de nem vásároltak, vagy a letöltötték a mobil appunkat, de még nem regisztráltak, vagyis nem történt konverzió. Érdemes tehát őket egy „Most 15% kedvezménnyel megveheted!” típusú ajánlattal visszahívni az oldalunkra.
Ehhez csak egy úgynevezett remarketing pixelt (magyarul: remarketing-képpontot) kell beépíteni a weboldalunk kódjába, majd létrehozni egy új Célközönséget (Custom Audiences).

celkozonseg

Egy hirdető, a felhasználójával 10 000 db különböző ilyen remarketing listát tud létrehozni, melyek 180 napig tárolják az egyes weboldal-látogatókat, hacsak addig nem kattintott a honlapunkra újra, mert akkor elölről kezdi számlálni a 180 napot a Facebook.
Ezután nincs más dolgunk, mint személyre szabott hirdetéseket létrehozni, olyan targetálással, amilyennel csak szeretnék. Így pontosan azokhoz az emberekhez jut el a hirdetésünk, akiknek szánjuk és mivel jártak már weboldalunkon, valószínűleg érdeklődnek a termékeink iránt, így az esélyünk is jelentősen megnő a konverzióra.
Az összes lehetséges hirdetési típusban és targetálással működhet a Custom Audiences, tehát ha már megvan a listánk, bármilyen hirdetést létrehozhatunk rá a Hirdetéskezelőben.

Ha weboldalunkhoz tartozik Facebook oldal is, akkor létrehozhatunk olyan hirdetéseket is, melyek úgy néznek ki, mintha a Facebook oldalunkról jönnének, de valójában a weboldalunkra mutatnak, továbbá úgynevezett Call-to-action (Direkt válasz) gombokat is el tudunk rajtuk helyezni, melyek lehetnek: Vásárlás most, Foglalás most, További tudnivalók, Regisztráció, Letöltés.

calltoaction1

Mivel a Facebook, mint hirdetőfelület egyre nagyobb teret nyer, épp ideje volt a remarketing pixel bevezetésének. Az egyedi listák, a pontos targetálással kiemelkedő eredményeket produkálhatnak.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s